Samsung 5 Series 530U3B-A01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 5 Series 530U3B-A01NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Mick Faber 10-06-2012

Fantastisch mooie en ultrastille ultrabook! Genot om mee te werken, alleen valt de snelheid een beetje tegen. Start welmheel snel op, hetgeen een verademing is tov mijn vorige HP laptop die toch slechts drie jaar oud was maar volledig versleten/foei!
Lekker licht en handzaam. Mooie Samsung! Jammer dat er geen verlichte toetsen op zitten.

nls94 14-04-2012

heb deze ultrabook nu ruim een week en hij bevalt prima!
hij is lekker snel en hij ziet er natuurlijk heel mooi uit
verder doet de batterij het ook erg goed je kan hem +/- 4,5 uur echt gebruiken maar dat is voor de meeste mensen denk ik lang genoeg..
natuurlijk is deze ultrabook heel makkelijk mee te nemen wat voor mij een groot pluspunt is tov mijn vorige laptop..
eventueel kan je het ram geheugen nog uitbreiden maar voor normaal gebruik volgens mij niet nodig..
helaas heb ik mijn laptop van de trap laten vallen naar de trap eronder maar wonder boven wonder doet alles het nog gewoon :) dus ik denk dat je zeker wel kan spreken van goede bouwkwaliteit..
zelf heb ik de laptop via internet uit Duitsland gehaald want dat scheelde zo'n 150 euro! alleen een paar toetsen op het toetsenbord zijn wat anders maar die staan wel gewoon ingesteld als een nederlands toetsenbord (bijv op de z staat een y en andersom maar als je op de y drukt typ je wel de z)
ik hoop dat iemand er wat aan heeft

niels